Val app underlagsduk och takpapp

Hej ! tänkte ev lägga papptak och undrar vilken underlagsduk som passar till Ytpappen . hur länge håller ett papptak ?? Med vänlig hälsning, Micke

Kommentarer

  • Till papptaken så passar Micoral YAM 2000 bäst.
    På dom självklistrande, 20-30 år och på dom svetsade tätskikten 30-40 år.
    Förutsatt att man håller det rent från lavar och mossa under tiden.
    Tobias Teknisk säljare
  • Är det YAM 2000 till shingel också om man nu skulle ändra sig : )
    ( Ytpapp är kanske samma produkt som shingel ? )
  • Hej Tobias . Tack för super snabbt svar : ) kör man Microal YAM 200 även om man skulle välja shingel papp ?
  • Nej, Macoflex YAP 2200 eller Flexilight
    Tobias Teknisk säljare