Underlagsduk flexilight prima

Hej
Har en entreprenör som har lagt er produkt flexilight prima. På flera ställen har man trampat sönder duken som på bifogade bilder, gäller tätskicktsgarantierna trots detta ? eller bör det läggas ny duk?

Kommentarer

  • Hej Rickard
    Garantin gäller. Det som hänt är att fleecen som skavts bort. Det är ingen skada som påverkar funktionen eller åldrandet.
    Fleecen finns där bland annat som ett klibbskydd så att rullarna inte skall bli som en enda asfaltsklump när dom förvaras.