Takgenomförning

Takgenomförning.
Hej
Har ett Decra plåttak, svart, sedan 15 år och är mycket nöjd med det.
Ska nu installera en förbränningstoa och måste göra en genomförning i taket för frånluftröret, 110mm diam. Finns något som passar för denna genomförning?
Ska ju gärna vara tätt!
Med vänlig hälsning
William Lamm

Kommentarer

  • Hej William

    Vi har inget färdigt så du be en plåtslagare göra en intäckningskrage med genomföring som passar in mellan pannorna.
    Tobias Teknisk säljare