STICKETAK

Hej!

Jag ringde kundtjänst men blev rekomenderad hit? Jag har en kund som ska lägga papp på Sticketak. Funkar flexisteel? Eller vad ska jag rekomendera? //Josefin Ab Karl Hedin Filipstad

Kommentarer

  • Det bästa när man har ett sticketak är att man tänker på det som att det vore ett frihängande tak.
    Spika en extra ströläkt uppe på varje takstol och sen kan du montera någon av våra diffusionsöppna dukar, Monarperm Pro, Divoroll Prima eller Vittinge Orginal som det vore ett frihängande tak.
    Sen läktar du uppe på detta enligt anvisningarna för vald taktyp.
    Tobias Teknisk säljare