Små vattensamlingar under MONARPERM PRO vid skarvarna

Idag när jag gick upp på vinden såg jag små vattensamlingar rakt under skarvarna på mitt MONOPERM PRO.
Varför?

Kommentarer

  • Hej Thomas
    Hur menar du, läcker det in?
    Har du en bild?
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej Tomas

    Det ser ut att vara ett nybyggt hus. Kan det vara så att ni har ett onormalt tillskott av fukt i bostaden innan husets ställt sig i balans? Och att varm fuktig luft från bostaden tränger upp på vinden och kondenserar mot duken.
    Har du något nummer jag kan ringa dig på? Detta kommer inte att ligga öppet i vårt forum.
    Du kan också prova att ringa mig på 040-247513.