Redland 90

Hej.
Jag byter pannor på ett bostadsområde som har Redland 90 gråa.
Det är i Allingsås.
Var kan jag köpa fler då Brf'ns lager tagit slut?
Mvh Andreas
Effektiv Bygg
Göteborg

Kommentarer

  • Hej Andreas

    Du kan vända dig t.ex. Derome i Alingsås så kan de lägga en order.
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej
    Fick du tag på några pannor? Jag skulle behöva några?
    Johan.petersson@telia.com
    Johan Petersson
  • Hej,
    jag behöver ca fem stycken Redland 90 grå färg och bor i Göteborg undrar var kan jag hitta dem?
    stor tack för hjälpen

    Hossein
  • Hej jag en villa med Redland 90 plana tak pannor och behöver byta ett mindre antal som spruckit.  Synnerligen tacksam om ni kan ha någon idé om och var de kan få tag på eller om det kan finnas någon annan panna som ersättning och kan passa ihop med Redland 90??
    Tacksam för svar
    Med Vänlig Hälsning
    Ronny Rådegren

  • Hej, den aktuella pannan har utgått ur vårt sortiment och då det gått drygt 15 år så har vi ej längre något ersättningslager. Bäst är att söka efter denna panna på begagnad marknaden.
    Johan Seniortekniker