produktinformation om Vesta Pro.

Tänker lägga trä däck på en inglasad veranda. Kan jag använda Vesta Pro under trä däcket som en isolering. Det blir springor  i däcket och pappen kommer att delvis synas. Luktar ju en del och kvarstår lukten, Blir varmt på verandan.Tacksam för snabbt svar.

Kommentarer

  • Hej Ulla
    Stor risk för att ni får lukt av asfalt när verandan blir varm.
    Jag rekommenderar i så fall Windy Prima som är av oorganiskt material och inte asfaltsimpregnerat. Windy Prima är också svart.
  • Tack för ett snabbt svar.  Tror du att lukten kvarstår över tid ?Finns det annat som talar för att inte lägga Westa Pro under trädäcket?
  • Wests PRO är tjärinpregnerad papp och således organiskt. Med tiden kan den förmultna om den ligger i en allt för fuktig miljö. Därför är det bättre med ett oorganiskt material.