PAH- Cyanidhaltig mark.

Hej!
Er produkt RAC 800. Är den resistent mot PAH- Cyanidhaltiga material?
Ett projekt där vi har dessa ämnen som kan uppgå i gasform. Undrar om ni har någon produkt man kan tänkas använda som tätskickt i grundkonstruktion som klarar dessa ämnen?

Kommentarer

  • Hej Andreas
    Jag har skickat frågan vidare till vår avdelning i Danmark och inväntar svar.
    Jag hör av mig så snart svaret kommer.
  • Hej Andreas
    Jag har skickat frågan vidare till vår avdelning i Danmark och inväntar svar.
    Jag hör av mig så snart svaret kommer.