Montage av fästen Solceller - Decra Stratos?

Hej, vilka fästen kan man använda på Decra Stratos? Installatörsfirman (Svea Solar) vet inte hur de ska lösa det på ett bra sätt. De normala plåtfästena de brukar använda på korrugerad plåt fungerar inte/blir inte tätt/inte godkända.

http://www.decra.co.uk/Products/Decra%20Stratos%20Tile.aspx

Förslag? Mvh Mathias

Kommentarer

  • Vi har ingen taksäkerhet eller fästen till Decran förutom glidskydd och takstege.
    Övriga detaljer hänvisas till Weland Stål eller CW Lundberg.