Montage av fästen för solceller på Icopal papptak, c:a 9 år gammalt.

- Var kan jag finna instruktioner för montage av fästen för solceller på papptaket så att jag undviker läckage? 45 graders lutning och i söderläge.
- Rekommenderar ni att arbetet utförs av någon firma ni certifierat för montaget? Fastigheten ligger söder om Vinslöv.
Med vänlig hälsning, Jan Widung

Kommentarer

  • Hej Jan

    Om du tar in någon av våra auktoriserade entreprenörer så kan de göra det.
    De använder då fästen från CW eller Weland Stål avsedda för papptak.
    Så blir det 100% tätt.
    Tobias Teknisk säljare
  • Tack! Jag kontaktar BMI för att veta var er närmaste auktoriserade entreprenör finns nära vår fastighet.
    Med vänlig hälsning, Jan Widung
  • Hej igen

    Du kan hitta dom här:
    Team Icopal

    eller här:
    Team Siplast​​​
    Tobias Teknisk säljare