Låglutande gröna tak

Hej! Vad rekommenderar ni för tätskikt vid låglutande gröna tak där tätskiktet ska ligga på råspont?  Och har ni en bra lösning för utvändig avvattning genom sarg?
Tack på förhand! Kontakta mig gärna för diskussion.

Kommentarer

  • Hej Annette

    För taklutning under 3,6 grader så är det Membrane 5 som gäller, för taklutningar över så är det Mono PM.
    Se mer här, Gröna Tak
    Byggpapp på råsponten, Micoral YAM 2000.

    Vad det gäller sargutkastare så har vi det i vårt sortiment också.

    Tobias Teknisk säljare