Komplettering Decra classic antikgrå.

Jag ska förlänga huset och behöver därför mer av det.
Enligt återförsäljaren finns inget att få tag i...
Finns det i UK?
Kollat lite på deras hemsida men hittade inte så väl där.

Kommentarer

  • Hej Håkan.
    Du kan kolla med Icopal Norge. Dom har ett brett utbud av Decra.

    http://www.icopal.no/Produkter/Skraa%20tak/Decra/Classic.aspx
  • Hej Roger,

    Och tack för svar,-tips.

    Jag kanske har fel sökväg eller är i fel forum,men om ni är represanter för Icopal i Sverige har jag förväntat mig mer.

    Har man för något år sedan sålt ett tak som nu är ute ur sortimentet förväntade jag mig att man hjälper den kunden om man kan.
    Ni har ju kanaler till fabriken och borde kunna beställa där.
    Att hänvisa kunden till sitt öde,-vända sig till annat land och hitta lokal säljare fixa snacket med facktermer m.m....

    Man lär sig servicenivån hos ett företag när man behöver hjälp efter affär,inte när man köper.Det är kundens lärdom -och er reklam.
    //Håkan

  • Hej Håkan

    Du frågade om det fanns i UK och den frågan svarade vi på också.
    Men det klart att det går att lösa en komplettering. Den tillverkas fortfarande i fabriken.
    Jag har mejlat dig separat så styr vi upp det här.
    Tobias Teknisk säljare