Kapning av Decra Classic

Går det bra att kapa plattorna med sticksåg (2500 slag/minut) istället för lågvarvig cirkelsåg (om man fixar till någon form av styrskena ifall det behövs)?

Kommentarer

  • Hej Peter

    Jag tror det blir väldigt svårt att köra med sticksåg. Känns som bladet bara kommer hoppa runt. En varvtalsstyrd vinkelslip med en tunn klinga fungerar annars också. Om man kör på låg hastighet
    Tobias Teknisk säljare