Icopal Valdres i Sverige?

Hej!
Jag är intresserad av Icopal takshingel av typen Valdres. Men efter att ha sökt rejält på Internet verkar det inte finnas i Sverige. Till exempel finns det inte på Icopal.se. Men det verkar vara desto vanligare i Norge. Det finns på er norska motsvarighet Icopal.no.
Är det så illa att man måste åka till en norsk byggvaruhandel och köpa det (det verkar finnas i lager här och där)? Eller går det att få tag på någonstans i Sverige? Resor till Norge, om så bara för att köpa byggvaror, är ju svåra i nuläget.
Jag behöver inga mängder, ca 20 m2, 18 m fotplatta och 13 m nockplatta.

Tacksam för svar.

Hälsningar

Patrik Wandin

Kommentarer

  • Hej Patrik

    Olika länder saluför olika sortiment och Valdres är tyvärr ingen vi säljer i Sverige.
    Det är som du skriver, man får köpa det i Norge.
    Men det borde ju gå och beställa på nätet så det kan skickas till dig så du slipper åka och hämta det själv.
    Tobias Teknisk säljare