Icoklister

Hej,
jag ska sätt din en fotplåt på en bod, kan jag limma fast den med Icoklister?

Mvh
Anders Elfving

Kommentarer

  • Hej Anders

    Kan du inte spika fast den?
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej,
    Jag ska lägga dit plåten i efterhand så jag vill helst limma.
  • Den kommer troligtvis att lossna med tiden om du limmar. Måste gå att lyfta på underlagstäckningen (byggpappen eller takduk) och spika eller skruva i underlagstaket (råspont). Fotplåten skall ligga under underlagstäckningen.