Hydrolin

Hej, jag har målat stål grindar och liknande med en burk hydrolin jag hittade och nu när den började ta slut såg jag att den inte säljs längre jag undrar om det är för stenkolstjäran den innehöll och om man borde oroa sig över att ha målat med den och hur mycket stenkolstjära den innehöll?

Kommentarer

  • Hej Gustav

    Jag kan inte svara på din fråga då det är länge sedan produkten utgick ur vårt sortiment.
    I augusti har vi tekniker på plats, då kan vi hjälpa dig med din fråga