Hollander

Hej! Jag ska ev lägga pannan Monier Hollander kolsvart hos en kund. Dock är både jag och kunden lite osäkra på hur resultatet blir. Har ni några bilder så man kan jämför lite. Huset är 70 tals villa, en och halv plan med vitt, vitt/beige mexitegel

mvh Olssons Tak Ulricehamn AB

Kommentarer

  • Hej.
    Sedan nya GDPR har vi tvingats rensa i vårt referensmaterial, så det är lite skralt med takbilder idag. bifogar ett par länkar. se galleri
    Hollandernaturröd.
    Monier.nl
    Johan Seniortekniker