Håltagning i ICOPAL Terrassbrunn TG

Hej,

Enligt våran VA-ritning, så skall det göras en håltagning i den perforerade brunnen (ICOPAL Terrassbrunn TG), vi ska ansluta ett 110 PP rör in i den perforerade brunnen enligt ritning. Brunnen är placerad på ett innergård och ligger i en hårdgjord yta. Klarar brunnen av att det görs ett 110 mm hål från sidan i den?

Kontakta mig gärna på 073 432 53 57
Roger
JM Entreprenad AB

Kommentarer

  • Hej

    Du menar att du ska göra hål i själva förhöjningsringen?

    Det går bra att borra ett hål i den.

    Tobias Teknisk säljare