Gummistos

Det finns takstosar för olika diametrar på rör, det är dock ett glapp mellan 180 och 200. Vi har flertalet KCKR 193.7 som genomföring. Har ni någon lösning på detta?

Kommentarer

  • Hej Joel

    Kör på 200 stosen.
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej igen, våra KCKR-rör kommer att tillverkas med en topp-plåt monterad ovanpå, vilket kommer göra det svårt att montera gummistosen om den inte monteras på i stål-verkstaden innan ytbehandling. Har sett att det finns delbara gummistosar men bara upp till en dimension av 135 mm. Har ni någon annan liknande lösning för detta?
  • Hej

    Om man inte kan trä på stosen i verkstaden så kan man bygga en trälåda runt varje pelare som vi täcker in med tätskikt och sedan avslutar med en plåtintäckning på toppen.
    Tobias Teknisk säljare