Glidskydd trall

Hej!
Behöver man glidskydd under reglar trall om man har en tvålagstäckning på underliggande tak. Det gäller ett Veidekke projekt. Ni kan också kontakta mig på 0704331672

Kommentarer

  • Ja, vi rekommenderar alltid att man skär till remsor av pappen och lägger under trallen.
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej!
    Tack för svar. Firman som gjort terasserna har missat glidskydd på ca 30 st. Vi har en anmärkning. Är det en rekomendation eller ett måste med glidskydd även på en tvålagstäckning?
    Mvh Daniel Herzfeld
  • Det är ett måste. Lika lite som en 1-lagstäckning vill man inte skada 2-lagstäckningen. Man har väl valt 2 lager av en anledning?
    Tobias Teknisk säljare