Fonda special

Hej! Jag har ett rum i källaren som jag ska lägga vattenburen värme i.
Jag undrar om man kan lägga Fonda special som ångspärr innan jag lägger plattorna som värmeslangen ska i ?
Det blir ett flytande golv eftersom jag ska lägga parkett över.
Mvh Jonas Müller
Tel 0706249343
jonas.myller@hotmail.com

Kommentarer

  • Hej Jonas
    Vi har slutat att sälja Fonda Special.
    Om du ändå har materialet få går det bra att använda som ångspärr.
  • Hej Jonas
    Vi har slutat att sälja Fonda Special.
    Om du ändå har materialet få går det bra att använda som ångspärr.
  • Ok då går det bra att ha golvvärme över med ?
  • Hej igen

    Ja, det går bra.
    Tobias Teknisk säljare