Decra - vilket underlagspapp ?

Hej
Tänkte lägga Icopal Decra på 2 små timmerstugor. Vilket underlagspapp rekommenderar ni ?
Mvh Åke

Kommentarer

  • Underlagsprodukter
    Hej Åke.
    Jag antar att du skall lägga taket på råspont.
    Byggpapp så rekommenderar jag Macoflex.
    Takduk så rekommenderar jag någon av våra Flexilight produkter. Bas, Prima eller Pro.

  • Hej
    Hade tänkt lägga en rak Decra taknock men hittar den inte. Har ni slutat med den raka och har enbart den runda nu ?
    Krävs det taknocksbräda för att kunna fästa taknocken även om man inte har ett ventilerar tak ?

  • Hej

    Vi har bara den runda kvar.
    Man kan också skruva nockpannorna i takskivorna.
    Tobias Teknisk säljare