cellplast, underlag för papp

Vi har ett trapphus på ett garage (nyproduktion) som är isolerat med cellplast i lutning 1:40  jag pratade med någon från er som rekomenderade mono pm SEP 5800. Pappen är yttersta skiktet och exponerat för väder och vind.
Frågan är kan man sätta pappen direkt på cellplasten eller ska man ha en takboard 20mm min ull för att inte det blir eldfarligt?

Mvh Ove Fornander

Kommentarer

  • Hej Ove

    Det ska vara en board emellan.
    Tobias Teknisk säljare