Byggpapp eller underlagsduk

När används vattenavledande skikt av byggpapp och när ska jag gå över att föreskriva vattenavledande skikt av underlagsduk?

Kommentarer

  • Hej Görel

    Bifogar med en länk för produktval:
    Produktval​​​
    Tobias Teknisk säljare
  • Ok, kan jag räkna med att byggpapp alltid är billigare än duk om garantitiderna är desamma och krav på öppentid är oviktig?

  • Vad den lokale bygghandlaren tar för priser eller har för kampanjer för tillfället kan jag dock inte svara på.
    Tobias Teknisk säljare
  • Hur och med vilka skruvar skall fästa tätskiktsplattan med art. Nummer 29644 på taket?
  • Hej Micke
    Vilken produkt avser du?
  • Hej
    Om montaget sker ner i råspont så är det bricka och skruv enligt bild:
    Finns bland annat hos Infästningar Direkt
    Infästningar Direkt​​​