Behöver den gamla plana nock plåten, svart, tillverkas inte längre?

Hej skall förlänga mitt fritidshus med ca 5 meter, har ert tak Classic på befintligt tak. Vad jag förstår har ni inte längre den plana nockplåten? Skulle ni kunna tillhanda hålla en profilritning på den plana tidigare nockplåten vore jag tacksam, skulle då kunna låta en plåtslagare tillverka de meter jag behöver. Den gamla nock plåten var ju bara slät svart målad. Tackar på förhand!