Anslutna till Icopal

Hej. Arbetar på Besqab och har fråga om dessa är anslutna till Icopal. XTM, Bergsköld &Holm, Linotol.

tack på förhand!

Mvh Anette Moberg

Kommentarer

  • Hej

    Dessa tre företag verkar vara byggföretag. De enda vi har anslutna till oss är takentreprenör som installerar svetsade tätskikt.
    Tobias Teknisk säljare
  • Finns det möjlighet att få en lista på vilka
    som är ansluta till er?
    Med vänlig hälsning Anette
  • Hej Anette

    Team Icopal

    Team Siplast

    Vi använder oss av två olika varumärken, Icopal och Siplast men produkterna är likvärdiga.
    Tobias Teknisk säljare
  • Kanske uttryckte mig fel. Vilka företag är anslutna till er?

  • Hej

    Det är dom företagen som är listade under respektive länk.
    Tobias Teknisk säljare