470518

Hej jag har köpt topsafe 14 ”skiffergrå” och behöver nu mer. Hos leverantören (Bauhaus) heter produkten nu ”pansargrå”. Är det samma färg?

Kommentarer

  • Hej Niklas

    Ta och kolla datummärkningen på den rullen. Pansargrå hette det förut innan vi bytte namn till Skiffergrå (låter trevligare).
    Är den mer än 2 år gammal så be dom ta hem nya rullar.
    Dels är klisterkanten då försvagad av ålder och oljan kan ha "blött" igenom skiffern och mörkfärgat den.
    Tobias Teknisk säljare