Levererar ni till Stockholm?

Hej,

Jag skulle vilja skicka blommor till Stockholm, är det möjligt?

Vänligen,
Per

Kommentarer

  • Hej Per,

    Tack för din fråga!

    Ja, vi levererar även till Stockholm. Våra leveranstider är;

    • Beställning vardag innan kl. 14:00 - leverans samma dag
    • Beställning vardag efter kl 14:00 - leverans dagen efter
    • Beställing helg innan kl. 12:00 - leverans samma dag
    • Beställning helg efter  kl. 12:00 - leverans dagen efter

    Önskar du hjälp med att lägga en beställning? Hojta till så hjälper jag gärna till!

    Bästa hälsningar,
    Fanny
  • Spännande!
    Viktor
  • Kul att du tycker det!
    Fanny