Undefined property: stdClass::$map_latitude

Just skickat inbjudan och när jag får upp sidan med mitt event på möts jag av:

Notice: Undefined property: stdClass::$map_latitude in /var/www/prod/public/application/controllers/event.php

Mattias P

Kommentarer

  • Du hann tydligen skapa inbjudan precis då jag uppdaterade databasen... Det är fixat, och du ska inte längre få felet om du tittar på din inbjudan.

    Jag la till en funktion så att man själv kan flytta kartnålen om den inte visar rätt.

    Christian Davén
  • Ah, det förklarar saken.

    Förresten, antingen är det en bug eller så glömde jag fylla i tiden på min inbjudan. Nu står det "00:00". Tror inte jag vill ha besök vid midnatt ;-) Kan du manuellt pilla in 19.00? Det gäller http://www.bjud.in/event/show/25

    Mattias P
  • Det ser ut som att du skrev "19" i tidsfältet, vilket mitt smarta system tolkade som klockan 00:00:19, vilket avrundas till 00:00... ;-) Jag ska fixa den buggen!

    Nu är din fest kl 19 istället!

    Christian Davén
  • 19:00 vilkendag ?

    aniso
  • Jag förstår inte vad du menar, aniso.

    Christian Davén