Skicka iväg efter kontroll

Hej,

Jag får vänta väldigt länge där det står "skickas snart". Man borde kunna kontrollera (bra funktion) men sedan aktivt skicka iväg så fort man är klar.

Jörgen Sjöberg

Kommentarer

  • Jag beklagar det sena svaret: Inbjudningarna ska skickas automatiskt, men tyvärr var det ett fel som gjorde att ingenting skickades. Jag har fixat det nu.

    Christian Davén