Mer info i inbjudan-mailet

Jag anar nästan att ni tänkt på detta, men det vore kanon för mottagaren att veta vem som skickat ut inbjudan redan i inkorgen. Annars kan man nästan tro att det är något spam som skickats ut. Sen vore det ju inte fel om man reda mailprogrammet fick se den beskrivande texten.

Annars - kanontjänst ni satt upp!

Mattias P

Kommentarer

  • Tack för din feedback, Mattias!

    Detta kommer åtgärdas inom kort, i mailet som skickas ut ska det stå vem som bjudit in till vad, med plats och tid etc.

    Christian Davén
  • Nu har jag fixat detta!

    Christian Davén
  • Tack, tack. Det var snabbt jobbat. Då ska jag skicka ut en skarp inbjudan och testa på riktigt.

    Mattias P