Man vet inte vad som händer

VArför kan man inte ta bort och redigera inbjudningar och e-mail som grejer ska skickas till? Nu har jag skapat två inbjudningar och i båda verkar det vara fel i e-mailaddresser bland annat och ingen knapps om säger redigera eller nåt... jag går nu till en annan sida och skickar inbjudningar från någon annanstans.

Mare Löhmus Sundström

Kommentarer

  • Jag beklagar att tjänsten inte uppfyller dina krav. Tack för att du talar om hur Bjud.in kan bli bättre i framtiden!

    Christian Davén