Inte registrering först

Tror tjänsten skulle vunnit mycket på att registreringen av användare gjordes i samband med att man skapade inbjudan istället för att det var tvingande att göra innan.

Många är nog lite intresserade av att testa, men utan att kolla Screencasten måste man regga sig för att se om tjänsten fyller de behov man har.

Andreas Wedberg

Kommentarer

  • Tack för din feedback, Andreas!

    Du har helt rätt, och det är något jag ska åtgärda inom kort.

    Christian Davén