Hur vet jag vad jag har för färg på mitt hus?

Hej!

Hur vet jag vad jag har för färg på mitt hus idag? Jag vill måla om men vill ha samma färg som redan finns.
Jenny Jansson

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Det finns ett litet verktyg som heter Colorscan, den kan du hålla mot väggen, så läser den av färgkoden för din nuvarande husvägg.

    Du kan hyra en Colorscan av oss, då beställer du den från vår hemsida via den här länken: Hyr en Colorscan. så får du hem den på posten och kan sen skicka tillbaka den inkl. färgkoden så kan vi ta fram och blanda färgen åt dig.

    Lycka till!
    Beritssons (19289)