Betongtrappa utomhus

vilken färg ska jag använda till en ytterdörrstrappa i betong/cement?

Kommentarer

  • Hej Magnus
    Tack för er fråga.

    Är er betongtrappa ej skyddad av tak avråder vi från målning utomhus.

    Om din utomhus-trappa har ett tak ovanför sig så där inte blir snö eller vatten övertid kvarliggande på ytan brukar det gå bra att måla med vår Golvfärg Plus
    Dock får man räkna med att underhålla denna typ av yta oftare än vid målning inomhus .

    Här kan du läsa mer om Golvfärgplus och hur du går till väga.

    Golvfärg Plus kan du få tillblandad till önskad kulör på plats i butik

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg