Vilken typ av grundfärg innan man målar med akrylat Max på ny fasadpanel?

Hej, tänker köpa akrylatfär Max att måla ny panel men vilken grundfärg ska jag använda? Tack!

Kommentarer

  • Hej
    I systemmålning med Akrylatfärg Max använder du  Grundfärg V samt Grundolja Trä till ändträ.
    https://beckers.se/produkter/utomhus/trafasad/grundfarg-v
    Hälsningar Christina, Kundcenter Beckers
    Christina Kundcenter Beckers Färg
  • Jag kontaktade Bauhaus angående Grundfärg V och fick svaret att de inte längre kommer att saluföra produkten. Vilka återförsäljare finns det kvar? Någon som tillämpar E-handel?
  • Hej,
    Grundfärg V byter namn och heter nu Primex Trägrund. Den finns idag  hos alla våra återförsäljare och då även hos Bauhaus.
    Hälsningar Christina
    Kundcenter Beckers Färg
    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.