Verktyg för att mäta NCS-kod?

Hej, finns det möjlighet att låna ett verktyg från er för att mäta NCS-koden på ytan jag vill måla?

Kommentarer

  • Hej Mikaela
    Tack för att du hittat till vårt forum och ställer din fråga till oss.

    Javisst, de flesta av våra återförsäljare har möjlighet att hjälpa dig med detta.

    Vissa butiker kan förutom att avläsa till närmsta NCS -Kulör även skapa ett exakt recept för den kulör du önskar. Vilket är att föredra om ytan inte sedan tidigare målats med en NCS kulör eller om kulören över tid förändrats av yttre påverkan.

    Om butik på din ort  saknar denna utrustning så kan de istället sända in kulörprov till oss och vårt Kulörlabb som då bistår er med detta.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina

    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.