Vävspänt tak

Hej!
Har ett vävspänt tak där färgen successivt spricker sönder. Taket är tidigare målat med en oljefärg på limfärg. Jag håller på att ta bort färgen vilket resulterar i att en del ställen blir makulaturen kvar och andra ställen blir väven synlig. Det verkar råda olika meningar om vilken typ av färg som makulaturen skall målas med. Vad säger ni?

Kommentarer

  • Hej!

    Vävspända tak kan vara besvärliga att måla. För att kunna hjälpa díg på bästa sätt behöver vi kunna ställa några följdfrågor. Du är välkommen att ringa oss på vårt kostnadsfria telefonnummer 0200-21 21 22.

    Med vänlig hälsning