Tjocklek

Behöver spackla 2 cm tjockt lager, har både medium och fin spackel, vilket bör jag använda. Hur bör jag göra för bästa resultat?

Kommentarer

  • Hejsan!

    Våra spackel som du har fyller mellan 2 och 5 mm. Vi rekommenderar att du köper något som fyller mer. Det kan du hitta hos våra återförsäljare. Sedan kan du jämna till ytan med något av de spacklen du redan har.

    Här hittar du närmaste butik http://www.beckers.se/hitta-butik

    Med vänlig hälsning

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.