Spjälsäng/vagga till nyfödd?

Vad för slags färg rekommenderar ni om man vill måla om en spjälsäng/vagga till en nyfödd?

Kommentarer

  • Vår snickerifärg i Elegant- och Symfoniserierna är godkända av Svanen och Astma- och allergiförbundet. Dessa fungerar. Men eftersom mätningarna är gjorda efter 2 veckor så tycker jag att du ska vänta 2 veckor med att använda sängen.

    Här finns information om våra snickerifärger: http://www.beckers.se/produkter/inomhus/snickerier

    Med vänlig hälsning

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.