Finns skillnader mellan Perfekt Plus Facade och Perfekt Fasad Plus?

Vad är det för skillnad på Perfekt Plus Facade och Perfekt Fasad Plus förutom namnet och att de skiljer en hel del i pris?
Maria S

Kommentarer

  • Hej Maria

    Tack för din fråga.
    Perfekt Fasad Plus en ny och våra allra bästa fasadfärg någonsin som har en ytterligare förbättrad yta än sin föregångare.
    Perfekt Fasad Plus har en ännu bättre glans och kulörstabilitet vilket gör att en nymålad fasad ser nymålad ut över ytterligare längre tid.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Kundcenter Beckers Färg