Sandlåda

Hej, vi har köpt en sandlåda till vår dotter. Sandlådan såldes obehandlad och det rekommenderas att man använder impregneringsolja innan man sätter ihop den. Vilken olja skulle ni rekommendera?
Tack för svar!

Kommentarer

  • Hej Fred,

    tack för att ni ställer er fråga till oss.
    Vi rekommenderar att ni använder er av vår Elit Terrassolja och Elit Träolja för altaner.

    Vi rekommenderar inte att använda de oljor som vanligtvis klassas som impregnerande grundoljor. Dessa ingår i målningssystem och skall alltid övermålas. (Får ej användas på andra sätt)

    Våra Terrassoljor kan antingen användas som klara utan pigment eller tillblandas i alla möjliga kulörer.
    Här kan ni läsa mer om våra produkter.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Kundcenter Beckers Färg