Perfekt Akrylat Plus eller Perfect Plus Facade

Hej!
Jag undrar om Perfekt Akrylat Plus och Perfect Plus Facade är samma färg eller om det är någon skillnad på dessa?

Kommentarer

  • Hej Sara

    Tack för att du ställer din fråga i vårt kundforum.

    Perfekt Akrylat Plus har enbart bytt namn till Perfekt Plus Facade , det är ingen skillnad mellan dem.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter. Du kan även ringa in till oss och vårt kundcenters tekniska rådgivning på telefonnummer 0200-21 21 22.

    Hälsningar
    Christina

    Christina Kundcenter Beckers Färg