Parkettlack

Hej, är på jakt efter en parkettlack som får golvet att se ut som om det vore ett oljat golv. Säljer ni detta till konsumenter eller är det bara något till dom som tex slipar golv?

Kommentarer

  • Hej, vill först be om ursäkt för vårt försenade svar.
    Rekommenderar att du då använder en matt parkettlack. Det är svårt att få exakt samma yta och kännsla som vid användandet av en golvolja. Golvolja tränger ner i underlaget medan en lack är filmbildande och lägger sig ovanpå ytan.
    Men vår matta Parkettlack ger ett väldigt likt utseende.
    https://beckers.se/produkter/inomhus/golv/golv-parkettlack-matt
    Hälsningar Christina, Kundcenter -Beckers Färg

    Christina Kundcenter Beckers Färg