Vad gäller vid målning med Mood Lackfärg och Panelgrund

Är det fel att måla Mood Professional lackfärg på en yta som är målad med panelgrund?
Kundfråga

Kommentarer

  • Hej
    Tack för din fråga och tack för att du hittat till vårt Forum.

    Om ytan grundmålats med vår Kvist och Spärrgrund  eller Primex lackfärgsgrund kan övermålning ske valfri snickerifärg dvs Mood Professional Finish, Living Lackfärg (samt Scotte snickerifinish .)

    Har ytan istället målats med vår tidigare produkt Panelgrund kan ej Mood Professional Finnish väljas.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg