Måla på marmor

Hej.

Jag har fönsterbrädor i grön/brun/gul marmor som jag skulle vilja måla vita. Vet ni om det går och isåfall vilken färg ska man välja?

Mvh Sofia

Kommentarer

  • Hej
    Hej
    Marmor är svår att få färg att fästa tillräckligt bra på för att vi ska kunna rekommendera dig att måla med ett garanterat bra resultat. Häftgrund hjälper för vidhäftning men vi kan dock här ej utlova att det är tillräckligt.

    Hälsningar Christina, Kundcenter Beckers
    Christina Kundcenter Beckers Färg