Måla badrum

Hej!
Om man i ett badrum har lagt in ny golvmatta. Är det då godkänt att måla våtrumssystem med väv?
Jag har ingen dusch utan badkar.
Mvh Simon

Kommentarer

  • Hej,
    Absolut kan du måla dina väggar med vårt målningssystem för våtrum.

    I detta fall spelar det ingen roll om du har badkar eller dusch då det för detta utrymme kräver full tätskiktsmålning.

    Kontakta någon av våra återförsäljare https://beckers.se/butiker
    så hjälper de dig att finna våtrumsklassad väv, våtrumsspackel samt våtrumsgrund och Våtrumstäck.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.