Fog i tvättstuga/dusch

Skall foga mellan väggkaklet och gipstaket i en tvättstuga med duschhörna.  Fog skall sedan övermålas med takfärgen (våtrumstäck). Vilken vit fog skall användas?

Kommentarer

  • Hej Håkan

    Tack för din fråga och för att du hittat till vårt kundforum och ställer din fråga.
    Den fog som ska används vid målning med vårt våtrumssystem i våtrum är vår Målarfog.

    Om du har fler frågor eller undrar över någonting annat är du välkommen åter.
    Hälsningar
    Christina
    Kundcenter Beckers Färg
    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.