Kulörer på metallfärg

Jag ska måla ett staket med metallfärg. Kan jag bryta färgen i den kulör jag vill? Eller finns den bara i färdiga färgblandningar?

Kommentarer

  • Hej,
    Javisst, du har möjlighet att välja kulör fritt då den blandas i butik till önskad kulör.

    Vi rekommenderar att om staketet är ett staket utomhus, i första hand att titta på de utomhusanpassade kulörerna. Detta då dessa alltid innehåller brytpastor anpassade för att klara solens uv-strålar.
    Har ni redan funnit annan kulör kan butik hjälpa er att avgöra om denna lämpar sig för målning utomhus.

    För målning inomhus kan alla kulörer tillblandas.
      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg