Kulör i vardagsrum

Hej! Jag har fastnat för er Rosenkvarts 21 metallic och funderar på att ha den i vårt vardagsrum. Frågan är hur detta blir då vi endast har två fönster, alltså inte jätte mycket ljus i rummet? Kan man köpa provburk och vad kostar det i så fall?

Kommentarer

  • Hej
    Våra metallic kulörer går att få tillblandade i vår Decor metallfärg. Den är i första han tänkt att målas på mindre ytor så som detaljer och snickerier. Det är dock möjligt att måla även på väggar. Dock kräver detta lite mer underarbete och liten annan målningsteknik för ett riktigt bra resultat. Detta kan ni be butikspersonal visa er på plats i butik. Där kan ni även se prover för våra metallickulörer.
    Vill rekommendera er att gärna ta med ett prov hem och titta på detta på plats. Metallic kulörer reflekterar sin omgivning och kan därför upplevas lite olika på olika platser.
    Den minsta brukstorlek är 0,5 liter och den större är 3Liter

    Hälsningar
    Christina, Kundcenter Beckers Färg
    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.